SMS Mesajları;(Beşiktaş)

SMS Mesajları;(Beşiktaş)
  • Biz yenince sevgisi  yenilince sadakati artan taraftarız Beşiktaş’ım
  • Bir gün herkes Beşiktaşlı olmasın bırakın o ayrıcalık bizde kalsın…
  • Kara kalemle yazı yazmayı severim ama Senin  hangi renk olduğunu hala çözemedim
  • Fener’in efesine Cimbom’un ensesine Trabzon’un hamsisine karakartal yazacağım .
  • Burası Kartal Yuvası burdan çıkılmaz
  • Kara sevda  dedikleri daha ne olabilir ki!
  • Tedavisi olmayan tek hastalık Beşiktaşlılık
  • Anaya babaya küsülür, Beşiktaş’a küsülmez
  • Oğluma olan borcumsun Beşiktaş
  • Halkın takımı Beşiktaş
  • Gel siyahla beyaz olalım
  • Yağmurlu bir günde görmüştüm Seni..
  • Erkek adam renkli takım tutmaz
  • Siyahın zindan olsun beyaz aydınlık, herkese nasip olmaz Beşiktaşlılık
  • Yıllarca kahrolsak dertten kederden, bilsek ki kellemiz kopar bedenden, aşkımız harbiden hem de derinden, asla vazgeçemeyiz Beşiktaş Senden…bjk37
24 Eylül 2016
SMS Mesajları;(Beşiktaş) için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Komik Sözler;

Komik Sözler;

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.

Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..

Hakimlik sınavını kazanamayıp ağlayan arkadaşıma ”daha gözyaşlarına bile hakim olamıyorsun” dedim. artık arkadaş değiliz.

Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak ?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı 🙁

Adam sümer dili ve edebiyatı okumuş,devlet bana kadro açmıyo diyo, lan oğlum o devletin 4000 önce yıkıldığını sana kimse söylemedi mi?

Bu elit misafir çocuklarını hiç sevmiyorum, gelmiş satranç oynayalım diyor, ulan gel bilgisayara otur döve döve kaldırayım. Döngüyü ne bozuyorsun.

-Anne hangi takımı tutuyorsun? +Nevresim takımını, sen de bi ucundan tut katlayalım şunu.

Madem ışık sesten daha hızlı, nasıl oluyor da öndeki aracın şoförü yeşil yandığını arkadaki arabanın korna sesinden sonra görüyor.:)

Türk erkeğine manitan var mı demişler var dersem olası ihtimallerden mahrum kalırım yok dersem de elimdekinden olurum demiş.

Zengin olunca ben de kahvaltıya inicem. Şu an ev tek katlı olduğu için kahvaltıya düz yürüyorum.

Az önce minibüsteydim. Arkadan bi kadın “Şu parayı alırmısınz” dedi. Aldım parayı cebime koydum, ne kadar iyi insanlar var bu dünyada.

2 gecedir yıldız kayıyo sanıp dilek tutuyordum meğer 5. kattan komşu sigara atıyomuş.

Sümüklü böceklerin dört tane burnu varmış, bu gereksiz bilgi 3 dakikadır beynimde boşu boşuna yer kaplıyor, sizinkinde de kaplasın istedim.:)

Annem sende göz var dedi.. 23 yıl sonra farketmesine çok şaşırdım gerçekten.. :))

Arkadaşa “zengin oIursan beni tanırmısın” dedim, tanımam dedi.. işte gerçek dost, dürüst, samimi.. meseIa ben de onu tanımam. kankam benim.

Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.

Fırıncı sıcak diye ekmeği eliyle zıplata zıplata getirince utanmıyor musun “milletin ekmeğiyle oynamaya” diyip kaçtım.

Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti, ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım hacı.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

Psikologa gidip sorunlarım var dedim “hangimizin sorunu yok ki, hepsi geçer” dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hemen eksik var mı diye sayarım. Zaman kötü abi, yerde bulsan sayacaksın.

Ne kadar çok param olursa olsun sinyal sesinden sonra mesaj bırakmaya cesaret edemiyorum.

23 Eylül 2016
Komik Sözler; için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Can sıkıntısına dair..

Can sıkıntısına dair..

-Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.
-Çok şey var yapabileceğim, bulutlar çıkmasalar yoluma…
-Ben, bir insanı sevme cesareti gösterdim; sen ise, bir “insan olma” cesaretini bile gösteremedin…
-Bir silahım olsaydı, Yoksulluğu şakağından, Kaybetmeyi kalbinden, ve sensizliği alnının tam ortasından vururdum.
-Dünyada birakacağın en buyuk miras durustluktur mertliktir.
-Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün…. Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin… Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin.
-Dostlar ırmak gibidir, kiminin suyu az, kiminin çok… Kiminde ellerin ıslanır yalnızca kiminde ruhun yıkanır boydan boya.(KumsalChat Ailesine ithafen 🙂 )

30 Ağustos 2016
Can sıkıntısına dair.. için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

MSN sozleri Sms mesajları

MSN sozleri Sms mesajları

~İçim öldü ben hala ölemedim.
~Her insana katlandığımız için mi yalnızız,yoksa yalnızlıktanmı her insana katlanamıyoruz? Bilemedim ..
~Fazlla çalışmaktan ölen kimse var mı bilmiyorum ama şüphe yüzünden ölü canlar var.
~Kimseye ihtiyacın yok.İhtiyacın olan herşey içinde saklı..
~Sonrası bitik bitik,kesik kesik ambulans sireni acil kapısı,telefonda bir alo sesi ama bilek kesik..
~”Burası son” dediğim yolun,hiçbir zaman sonu gelmedi.Aslında her son bir başka başlangıçtı.Tanrım, yetmez mi ?
~Bir günün ağırlığı sürekli olarak akşamı yaşatıyordu insana ..
~Eskiden ihtimaller vardı,şimdi intiharlar var.
~Kendi içindeki savaştan mağlup ayrıldığını anladığın gün,güçlü görünme telaşın son bulur.
~Siyahın diğerleri gibi bir renk olmadığını,gözlerimi kapadığımda anladım ..

23 Ağustos 2016
MSN sozleri Sms mesajları için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk
sohbet Son Yazılar FriendFeed

Sohbet Girişi

Nickiniz :
Şifreniz :  

Kategoriler


Seo tarafından seohocasi v2 temasısohbetsohbet