NEŞEM & HUZURUM

NEŞEM & HUZURUM

NEŞEM & HUZURUMindir

Tek başına yaşayan biriydi severdi yalnızlığı, hiç isyan etmezdi daha 18 yaşındaydı yani daha gençti …

Ailesinden ayrı İstanbul da yaşıyordu. Bir gün yine tek başına sosyal medyada dolaşırken bir kızı fark etti ve merhaba diye mesaj attı. Kız cevap verdi konuşmaya başladılar, kaynaşıp arkadaş oldular. Her yeni gün daha da samimi oldular daha sık konuştular ve ikisi de birbirlerinden hoşlanmaya başladılar, genç dayanmıyordu, çünkü daha kızı görmemişti.

Bir gün oturup düşündü ve karar verdi memleketine gidecekti.  O kız için evet. O gün geldi, işten ayrıldı eve geldi, bavulunu hazırlayıp büyük bir sevinçle yola çıktı, ertesi gün memleketine geldi genç. Akşam üstüydü kız gel buluşalım dedi genç kabul etti ve büyük bir heyecanla buluşacağı yere doğru yürümeye başladı ve sonunda oraya geldi. Memleketinde insanlar tutucu olduğu için kız gelince ayrı yürüdüler, parka kadar  ve parkta oturup heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladılar ve konuşup evlerine gittiler. Genç adam yol yorgunuydu eve gidip yemek yediği gibi uyumuştu kızın ailesi  o gün öğrenmişlerdi, kızını başka biriyle görüştüğünü ve kıza baskı uygulamışlardı,

Kızın bir arkadaşı genç adama mesaj atmıştı kızın başına böyle bir şey geldi diye ve kız genç adama; “Pınar senden ayrılır”, çünkü “ailesi baskı uyguluyor”, demişti genç adam inanmadı ve bir hafta sonra kız mesaj atmıştı bunlar konuşmuştu ve olanları birbirine anlatmışlar meğer ki  kızın arkadaşı bunları ayırmak isteyip kendisi genç adamla konuşacakmış .

Genç adamda anlayınca bunu onun gibi devam etmiş ve kız genç adama çıkma teklifi edince genç  kıza demiş işte nasıl böyle bişey yaparsın ben senin arkadaşın sevgilisiydim ve kızın umrunda bile değilmiş sadece genç adamla çıkmak istiyordu. Genç adam bunu kabul etmemiş ve iletişimi bu kızla kesmiş .

sonra sevgilisini arayıp durumu anlatmış  sevgilisi hem şaşkın hem öfkeli ve hemde kendisine kızıyordu nasıl  böyle biriyle arkadaşlık yapıyor diye onuda atlattılar ve durum normale gelmiş mutlular şuan kız ona “huzurum”, genç ise ona “neşem” diyor ve o şekilde devam ediyorlar …

mutluluk fazla anlatılmaz nazara gelir :)

 

11 Ekim 2016
NEŞEM & HUZURUM için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Aşk’a dair Resimli sözler

Aşk’a dair Resimli sözler

 

Dipnot :)

Dipnot 🙂

10 Ekim 2016
Aşk’a dair Resimli sözler için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Bayrak;

Bayrak;
  • Bayrak

Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü,
Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü,
Işık ışık, dalga dalga bayrağım!
Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.

Sana benim gözümle bakmayanın
Mezarını kazacağım.
Seni selâmlamadan uçan kuşun
Yuvasını bozacağım.

Dalgalandığın yerde ne korku, ne keder…
Gölgende bana da, bana da yer ver.
Sabah olmasın, günler doğmasın ne çıkar:

3

  • Bir Bayrak Rüzgar Bekliyor
Şehitler tepesi boş değil,
Biri var bekliyor.
Ve bir göğüs, nefes almak için;
Rüzgar bekliyor.
Türbesi yakışmış bu kutlu tepeye;
Yattığı toprak belli,
Tuttuğu bayrak belli,
Kim demiş meçhul asker diye?

Destanını yapmış, kasideye kanmış.
Bir el ki; ahretten uzanmış,
Edeple gelip birer birer öpsün diye fâniler!
Öpelim temizse dudaklarımız,
Fakat basmasın toprağa temiz değilse ayaklarımız.

7 Ekim 2016
Bayrak; için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Karma Karışık Duygular

Karma Karışık Duygular

Sözleri zehir gibi olsa bile özleme duyguusu bitmiyor hiç…

Gözlerin yıldızların ışıltısı olsa yüreğim bir ay dünya çapında insan sevse bile unutmam seni bi değersiz dünya ya 🙂

Hüzünlü günlerin sözleri olsun kalbin dalından koparılmamış bir papatya olsun yüreğin ve o gözlerin hiç göz yaşı tutmasın..

Çok sigaralar söndürdük kollamızda faça faça kan akıttık ömrümüzden ne dostlar gördük sırtımıza hançer saplayan ne düşmanlar gördük zor günümüzde elini bize uzatan :))

Kırılıp tamir etmek zor olabilir gönül parçası kolay kolay yerine oturmaz yüreğinin yettiği kadar kuvvet doğar kalp atışının hızı kadar da sevgi doğar özür dilerim kırdığım için :))

Yine sessizce düşüncelerin hayaline kaptırdım kendimi ve bi sigara yaktım belki bir gün giderim kuytu bir köşede sessizce kokumu sana bırakıp giderim diye..

Bazen işte öyle hüzünleniyorum gideceğimi biliyorum sakın ama sakın sen ağlama vedalaşma günü nü bekle me sessizce ufak ufak adımlara yanından geçip gideğim…

Aşk böyle bi duygudur işte kimi zaman seni unutturur kimi zaman ise de seni mutluluktan havalara uçuşturur :)))

7 Ekim 2016
Karma Karışık Duygular için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk
sohbet Son Yazılar FriendFeed

Sohbet Girişi

Nickiniz :
Şifreniz :  

Kategoriler


Seo tarafından seohocasi v2 temasısohbetsohbet