AzraiL iLe Ropörtaj

AzraiL iLe Ropörtaj

***** Whois Bilgisi *****
Nick : AzRaiL

Adres :  KumsaLChat@Network.Administrator.KumsalChat.Com

Full Name :  TüRK…

Extra Bilgi :  AzRaiL Ident Edilmiş ( Kayıtlı ) Bir Nickdir

Kanallar :  %#Sohbet %#Yarisma %#Eglence %#Oyun %#isLam %#Safinaz %#Radyo

Server :  IRC.KumsalChat.Com -> KumsalChat.Com IRC Server

AzRaiL is Sunucu Adminidir.

AzRaiL is Ayni zamanda yardim gorevlisidir.

Admin :  IRC Operator – Services Administrator

Helper :  IRC Help Operator

Admin :  Network Administrator

Özellikler :  YardımSever Biri

AzRaiL is Sohbet, Oyun, Eglence, Muzik

AzRaiL is Sevgi, Ask, Tartisma, Yarisma

AzRaiL is Hepsi bu sunucuda mevcut

AzRaiL is İyi sohbetler dileriz..

Konuşmadığı Süre :  0Saniye   Tarih :  11/06/2011   Saat :  20:41:28

***** Whois Bilgisi Sonu *****

Canım kardeşim AzraiL’de sıraa.. Eeee başlıyoruz 🙂

[20:41] <WitCh> AzRaiL

[20:41] <WitCh> AzRaiL

[20:41] <WitCh> AzRaiL

[20:41] <WitCh> AzRaiL

[20:41] <WitCh> 😀

[20:41] <AzRaiL> Efem

[20:41] <AzRaiL> Efem

[20:41] <AzRaiL> Efem

[20:41] <AzRaiL> Efem

[20:41] <AzRaiL> Efem

[20:41] <0WitCh> ne yapıyorsun bakemm

[20:42] <AzRaiL> ne yapabilirim sence kaanala baakmaakdan baska

[20:42] <WitCh> nasılsın iyimisin canım kardeşim 🙂

[20:42] <AzRaiL> Iyiyim Ablacım Tşkler Sen Nasılsın

[20:42] <WitCh> bende iyiyim saol canım

[20:42] <WitCh> ee birazda senin ifadeni alım diyorum 🙂

[20:43] <AzRaiL> Tamam AaL Bakalım

[20:43] <AzRaiL> Fazla Zor Olmasın Sorular

[20:43] <AzRaiL> Ok Baslıyım O Zaman

[20:43] <WitCh> seni kısaca tanımakla başlayalım ozaman ?

[20:43] <WitCh> 🙂

[20:43] <AzRaiL> Ben Elazığlı

[20:43] <AzRaiL> 26 Yasında

[20:44] <AzRaiL> Üniversite Mezunu

[20:44] <AzRaiL> ve suan askerligini bekleyen

[20:44] <AzRaiL> Bir Insanım

[20:44] <AzRaiL> Devaam Edeyimmi Aanlaatmaaya Yoksa

[20:44] <AzRaiL> Bu Kadar Yeterlimi

[20:44] <WitCh> yeterli canım 🙂

[20:44] <WitCh> peki AzRaiL nasıl bir karaktere sahiptir ?

[20:45] <AzRaiL> Cok Cabuk Sinirlenirim

[20:45] <AzRaiL> Ama Aslında

[20:45] <AzRaiL> Sakinimdir

[20:45] <AzRaiL> Damarıma Baasılmadıkca Kimseye Bişey Demem

[20:45] <WitCh> genelde her insan öyle değilmidir AzRaiL

[20:46] <AzRaiL> Benimki Cok Faazla Ama

[20:46] <AzRaiL> Anlık Sinirlenirim Ben

[20:46] <AzRaiL> 1 Dk Sonra Cok Sakin Olurum

[20:46] <WitCh> anladım canım

[20:46] <WitCh> tek kelime ile AzRaiL ?

[20:46] <AzRaiL> ZamPaRa

[20:47] <WitCh> peki AzRaiL hobilerin fobilerin ?

[20:47] <AzRaiL> GaLaTaSaRaY Taraftarıyım En Büyük Hobim Budur

[20:48] <AzRaiL> en büyük fobimde sevdiklerimi kırmakdır

[20:48] <WitCh> hiç pişman oldunmu ?

[20:48] <AzRaiL> Her Insan Gibi Olmusumdur

[20:48] <WitCh> paylaşmak istermisin ?

[20:49] <AzRaiL> Ailemden Uzakda Yasadım Bi Dönem En Büyük Pişmaaniyetim Budur

[20:49] <WitCh> anladım canım

[20:49] <AzRaiL> Çokmu Ciddiyim :))

[20:50] <WitCh> hı hımm 🙂

[20:50] <AzRaiL> Olsun Ciddiyet Iyidir

[20:50] <WitCh> peki 🙂

[20:50] <WitCh> Elinde sihirli bir değnek var. Neyi değişitrmek istersin hayatında ?

[20:51] <AzRaiL> Üniversite Döneminde Kaybettigim Yılları Geri Kazanmak Isterdim

[20:51] <WitCh> bildiğin gibi herkezin bir takım kuralları vardır. senin kuralların nelerdir ?

[20:51] <AzRaiL> Benim En Katı Kuralım Yalandır

[20:52] <AzRaiL> Birinde Yalan Hissedersem O Kişiden Nefret Etmeye Baslarım Ve Bi Süre Sonra Hiç Konusmuyacak Duruma Gelirim

[20:52] <WitCh> anladım

[20:52] <WitCh> 🙂

[20:52] <AzRaiL> Affetmem Yaalan Oldugunda

[20:52] <WitCh> dikkat etmek lazım 🙂

[20:52] <AzRaiL> Olur :))

[20:53] <WitCh> Peki sana boş bir kağıt birde kalem veriyorum. Neler karalamak istersin o boş kağıda ?

[20:53] <AzRaiL> Güzel Soru

[20:53] <WitCh> güzel bir cevap alalım ozaman 🙂

[20:53] <AzRaiL> Bu Soruya Şu Cevabı Vereyim

[20:53] <AzRaiL> Güzel Şirin Bir Ev

[20:53] <AzRaiL> Sevdigim Insan

[20:54] <AzRaiL> Ben

[20:54] <AzRaiL> ve annem

[20:54] <WitCh> peki 🙂

[20:54] <WitCh> en sevdiğin yemek ?

[20:54] <AzRaiL> Güveç

[20:54] <WitCh> en sevdiğin film ?

[20:55] <AzRaiL> Kurtlar Vadisi

[20:55] <WitCh> ne tür müzik dinlersin ?

[20:55] <AzRaiL> Genelde Slow

[20:55] <WitCh> en sevdiğin şarkı ?

[20:56] <AzRaiL> Dj Akman – Cıx

[20:56] <WitCh> aşk nedir ?

[20:56] <AzRaiL> Herseydir

[20:57] <WitCh> sevgi nedir ?

[20:57] <AzRaiL> Aşkdır

[20:57] <WitCh> aşk sevgi arasındaki fark nedir ?

[20:58] <AzRaiL> Sevgiyi Herkese Verirsin Ama Aaşk Tek Kişinindir

[20:58] <WitCh> hımm

[20:58] <WitCh> hiç aşık oldunmu ?

[20:58] <AzRaiL> Şuaan Aşıgım

[20:58] <WitCh> oyyy 🙂

[20:59] <WitCh> hayırlısı olsun ablası 🙂

[20:59] <AzRaiL> Tşkler

[20:59] <WitCh> tanıyormuyuz ?

[20:59] <AzRaiL> Hayır.

[20:59] <WitCh> peki 🙂

[20:59] <WitCh> sevdiğin için neleri göze alırsın ?

[20:59] <AzRaiL> Hayatımı

[21:00] <WitCh> sevdğinin senin için en çok ne yapması hoşuna gider ?

[21:00] <AzRaiL> Gözüme Bakıp Seni Seviyorum Demesi Benim Için Herseyi Ifade Eder

[21:00] <WitCh> peki birazda sanal hayata değinelim 🙂

[21:01] <AzRaiL> Olur

[21:01] <WitCh> nasıl başladı sanal hayat ?

[21:02] <AzRaiL> 14 Yaslaarımda Felandım.. Aarkadasla Caafeye Gitmişdik.. Sinirliydik O Gün Banaa Dedi Gel Birilerine Küfür Edelim Sinirimiz Yatıssın.. Bi Girdik Küfürle Basladı..

[21:02] <WitCh> kumsalchat ile nasıl tanıştın ?

[21:03] <AzRaiL> KumSaLChaT’e Beni Çok Yakın Bir Arkaadasım Cagırdı.. IZmiRLi Abi Ve YaKamoZz Ablaayla Taanısdım O Gün Ve O Zaman Baasladı..

[21:04] <WitCh> sanal hayat sana neler kazandırdı neler kaybettirdi ?

[21:05] <AzRaiL> Sanal Haayat Bana Bir Cok Dostluk Kazandırdı.. Kaybettirdigi Şey Yok Yada Aklıma Gelmiyor .

[21:05] <WitCh> peki kumsalchat ailesinden beğendiğin 3 isim alabilirmiyim ?

[21:06] <AzRaiL> Begendigin Derken Kişilik Yönündenmi ?

[21:06] <WitCh> her bakımdan olabilir ablam 🙂

[21:07] <WitCh> sana göre kumsalchatta olmazsa olmazların 🙂

[21:08] <AzRaiL> en basda ZaMaN abim. Sonra tabikide bizim büyügümüz iZmiRLi abi ,, çok sevdigim ablalarım ve abilerim

[21:08] <WitCh> peki beğenmediğin 1 kişi 🙂

[21:09] <AzRaiL> Kanalda Küfür Eden Ve Saygısızlık Eden Kim Olursa Olssun Sevmem .

[21:09] <WitCh> peki sıra kelime oyununda …

[21:09] <WitCh> hayat ?

[21:09] <AzRaiL> Yaşam

[21:09] <WitCh> sevda ?

[21:10] <AzRaiL> Sevdigim

[21:10] <WitCh> hüzün ?

[21:10] <AzRaiL> Babam

[21:10] <WitCh> anne ?

[21:10] <AzRaiL> Ömrüm

[21:11] <WitCh> askerlik ?

[21:11] <AzRaiL> en zor soru 😀 vatani görev

[21:11] <WitCh> mutluluk ?

[21:11] <AzRaiL> Aşk

[21:11] <WitCh> birazda kumsalchattan soralım 🙂

[21:11] <WitCh> ZaMaN ?

[21:11] <AzRaiL> Abimmm

[21:12] <WitCh> iZmirLi ?

[21:12] <AzRaiL> Büyügüm

[21:12] <WitCh> YakamaZz ?

[21:12] <AzRaiL> Ablaamm

[21:12] <WitCh> Sirin ?

[21:13] <AzRaiL> Sirin Ablam

[21:13] <WitCh> eSRa ?

[21:13] <AzRaiL> Bacım

[21:13] <WitCh> PaSa ?

[21:13] <AzRaiL> Kardesim

[21:14] <WitCh> peki AzRaiL benim soracaklarım bu kadar. Senin eklemek istediğin birşeyler varmıdır ?

[21:14] <AzRaiL> WitCh ? Demen Lazımdı

[21:14] <AzRaiL> Sor Onuda

[21:14] <WitCh> WitCh ? 🙂

[21:14] <AzRaiL> Cadı Ablam

[21:14] <AzRaiL> :))

[21:14] <WitCh> :)))

[21:15] <WitCh> son sözlerini alalım ozaman deli kardeşim 🙂

[21:15] <AzRaiL> Sorular Bekledigimden Daha Kolaydı Ve Kısa Oldu 😀

[21:16] <WitCh> seni tanıyacak kadarını sordum canım 🙂

[21:17] <AzRaiL> Bu Röportaj KumSaLChaT Için Hazırlandıgına Göre Şunu Demek Istiyorum.. Kanalımızı Lütfen Aile Ortamı Gibi Görüp Aile Ortamında Yapmadıgımız Saygısızlıgı Buradada Yapmıyaalım Lütfen ..

[21:17] <AzRaiL> WitCh Ablam Sanada Tşkler Bana Zaman Ayırdıgın Için ..

[21:17] <WitCh> ben teşekkür ederim kardeşimm

[21:17] <WitCh> hoş sohbetler diliyorumm

[21:17] <WitCh> iyi akşamlar 🙂

[21:17] <WitCh> muCx 🙂

[21:18] <AzRaiL> Mcx Ablacım Tşkler

 

Tekrar teşekkür ederim canımm 🙂

11 Haziran 2011
AzraiL iLe Ropörtaj için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

Boğulma nedenleri boğulan kişiye yapılması gereken ilkyardım nelerdir

Boğulma nedenleri boğulan kişiye yapılması gereken ilkyardım nelerdir

Boğulma veya boğma hallerinde en iyi acil ilk yardım metodu nedir?
a.  Hasta açık havaya çıkarılmalıdır.
b.  Boyunda nefes almayı zorlaştıran bir şey varsa bu derhal çıkartılmalıdır. Nefes alması durmuş olan bir hastaya bir doktor ağızdan ağıza sun’i solunum verirken başka bir doktor da dıştan kalbe masaj yapmakta ve bir hemşire de damardan verilecek bir enjeksiyon hazırlamaktadır.
c.  Hastanın çenesi kaldırılmalıdır. Bu kendisine daha iyi bir hava yolu sağlayacaktır.
Boğma veya boğulma hali soluk borusunda tıkanan yabancı bir cisimden ileri gelmişse; hastaya iki kolunuzla belinin arkasından sarılın ve birden kollarınızı sıkıştırıp içeri ve yukarı doğru bir dürtü hareketi yapın. Bu şekilde çok kez meydana gelen bir öksürme ile yabancı cisim çıkacaktır. Engellemenin çıkması için hastayı öksürtün.

11 Haziran 2011
Boğulma nedenleri boğulan kişiye yapılması gereken ilkyardım nelerdir için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

heLL iLe Ropörtaj

heLL iLe Ropörtaj

***** Whois Bilgisi *****
Nick :  heLL

Adres :  KumsaLChat@Global.Operator.KumsalChat.Com

Full Name :  KumTanesi

Extra Bilgi :  heLL Ident Edilmiş ( Kayıtlı ) Bir Nickdir

Kanallar :  #Sohbet #Yarisma #Eglence #Oyun #isLam #Safinaz #RadyoServer :

IRC.KumsalChat.Com -> KumsalChat.Com IRC ServerIRCop :

IRC OperatorÖzellikler :  YardımSever Biri

heLL is Sohbet, Oyun, Eglence, Muzik

heLL is Sevgi, Ask, Tartisma, Yarisma

heLL is Hepsi bu sunucuda mevcut

heLL is İyi sohbetler dileriz..

Konuşmadığı Süre :  6Dakika 22Saniye   Tarih :  07/06/2011    Saat :  22:43:10

***** Whois Bilgisi Sonu *****

 

heLL’mm canım kankamda sıraa. veee başlıyoruzz :))

[22:43] <WitCh>heLL

[22:43] <WitCh> heLL

[22:43] <WitCh> heLL

[22:43] <WitCh> canımmmmmm

[22:43] <heLL> WitCh

[22:43] <heLL> WitCh

[22:43] <heLL> WitCh

[22:43] <heLL> efendim cnmmmmm

[22:43] <heLL> benim

[22:43] <WitCh> keyifler nasıl heLL mm 🙂

[22:43] <heLL> WitChmmm Seni gördum Super oldum

[22:44] <WitCh> thanks 🙂

[22:44] <WitCh> seni gözüme kestirdim biraz muhabbet edelim diyorum

[22:44] <WitCh> ne dersin 🙂

[22:44] <heLL> edelim Taßikide

[22:45] <WitCh> burda yazdıklarının hepsi şu saatten sonra blogda yer alacak :Pp

[22:45] <heLL> tmm Peki

[22:45] <WitCh> seni kısaca tanıyalım mı ?

[22:45] <heLL> olsun

[22:46] <heLL> İsmin haSan ßoLu Yaşıyorum Yaşım 25

[22:47] <WitCh> ne iş yaparsın ?

[22:48] <heLL> Ben bilgisayar işi ile uğraşıyorum

[22:48] <WitCh> hobilerin – fobilerin ?

[22:49] <heLL> HobiLerim GeneLde Sporu Severim

[22:49] <heLL> gezemeye bayılırım

[22:49] <heLL> fobilere gelince de yok

[22:50] <WitCh> peki heLL’i karakter olarak tanımak istersek ;?

[22:51] <heLL> karakterist Yapımı Soruyorsun yapıcı ßiriyim dir yani KOnuşarak çözum ßulmayı Severim tartışmaya acığımdır

[22:51] <WitCh> peki tek kelime ile heLL ?

[22:51] <heLL> heLL= KaLender insan

[22:52] <WitCh> hayatta olmazsa olmazların varmıdır ?

[22:53] <heLL> inSanların Yanında her zaman istedikleri Olur ama ßenim tek isteğim oLmassa olmazım kendim

[22:54] <WitCh> hiç pişman oldunmu ?

[22:54] <heLL> evt Oldum Geçmiş Zamanlarda ßunu yaşadım da Yapmış olduğum hataLardan pişman oLdum

[22:55] <WitCh> sinema mı tiyatro mu?

[22:55] <heLL> tiyatro derim ben

[22:55] <WitCh> en son hangisine gittin ?

[22:56] <heLL> en Son Bolu öyLe bir imkanım yok

[22:56] <WitCh> ne tür flim tercihin olur ?

[22:56] <heLL> akSiyon terciihim haTTa Favorim dir

[22:57] <WitCh> en sevdiğin yemek dicem hepsi demezsin demi :Pp

[22:57] <heLL> derimm ben obur adamım

[22:57] <heLL> Yemek secmem aLayını yerinm

[22:57] <WitCh> 🙂

[22:58] <WitCh> en sevdiğin şarkı ?

[22:58] <heLL> Zafer peker Sen Siz Sabah oLmuyor

[22:59] <WitCh> sana boş bir kağıt ve kalem veriyorum. Ne karalamak istersin o boş kağıda ?

[22:59] <heLL> bu hayat ŞartLarında o kağıda ancak ßorçLarın Listesini yaparım :))

[22:59] <WitCh> :))

[23:00] <WitCh> Bildiğin gibi herkezin bir takım kuralları vardır. Senin kuralların nelerdir ?

[23:00] <heLL> kuralLarım acıK Ve tek Dürst ve samimi olmak

[23:00] <heLL> ikiSinde de Taviz vermem

[23:00] <WitCh> anladım.

[23:01] <WitCh> aşk varmı aşk :Pp

[23:01] <heLL> can aLıcı Soru

[23:01] <heLL> Hem Var Hem yok Beni Kaßul etmiyor

[23:01] <WitCh> :S

[23:01] <WitCh> aşk nedir ?

[23:01] <heLL> aşk yanında iken konuşurken özlemektir Bana göre

[23:02] <WitCh> sevgi nedir ?

[23:02] <heLL> Sevgi aşkı yuceltendir

[23:02] <WitCh> aşk & sevgi arasındaki fark nedir ?

[23:03] <heLL> aşkda sadece Seversin Sevgide Hem Sevilir hemde Seversin

[23:03] <WitCh> sevdiğin için neleri göze alırsın ?

[23:04] <heLL> onun göze aLamadıkLarını Ben göze aLırımm

[23:04] <WitCh> sevdiğinin ne yapması senin hoşuna gider ?

[23:05] <heLL> Bana karşı Samimi oLması yeter

[23:05] <WitCh> hayatta yaptığın en büyük çılgınlık ?

[23:06] <heLL> aŞık olmak .)

[23:06] <WitCh> 🙂

[23:06] <WitCh> en büyük hayalin ?

[23:06] <heLL> Kızım olması

[23:06] <WitCh> oyyy 🙂

[23:06] <WitCh> inşallah olur canımm

[23:06] <heLL> inşalLah

[23:07] <WitCh> burcun ?

[23:07] <heLL> KOç

[23:07] <WitCh> özelliklerini taşırmısın ?

[23:07] <heLL> Sonuna kadar

[23:08] <WitCh> hayatında olan birşeyi değiştirme gibi bir şansın olsa. Neyi değiştirirdin ?

[23:09] <heLL> neyi deiştirirdim Tanıdığım ßirisi önce tanımak isterdin herkezden önce

[23:10] <WitCh> birazda sanal hayata değinelim..

[23:10] <WitCh> nasıl başladı sanal hayat ?

[23:11] <heLL> ßundan 11 yıL önce başLadı SanaL hayat o zamanlar SuperonLine vardı

[23:11] <heLL> orda BaşLadım Sanal ortama

[23:12] <heLL> daha Sonra çeşitler yerde ßulundum

[23:12] <WitCh> kumsalchat ile nasıl tanıştın ?

[23:13] <heLL> Kumsalchat iLe ZaMaN sayeSinde tanıştım

[23:13] <WitCh> kumsalchat ailesinden beğendiğin 3 isim verebilirmisin?

[23:14] <heLL> taßikide

[23:14] <heLL> WitCh  birincisi

[23:15] <heLL> ikinciSi ZaMaN

[23:15] <heLL> ucuncuyu ßuLamam 😀

[23:15] <WitCh> 🙂

[23:15] <WitCh> beğenmediğin bir isim ?

[23:15] <heLL> tek ßirtaNemi 😀

[23:16] <heLL> S-Bot

[23:16] <WitCh> evet 🙂

[23:16] <WitCh> haha deli yaa 🙂

[23:16] <WitCh> sıra kelime oyununda..

[23:16] <WitCh> hazırmısın ?

[23:16] <heLL> değilim desem

[23:16] <heLL> 😀

[23:17] <WitCh> olmaz heLL 🙂

[23:17] <heLL> tmm tmm

[23:17] <WitCh> 🙂

[23:17] <WitCh> aşk ?

[23:17] <heLL> tutsakLık

[23:17] <WitCh> sevgi ?

[23:18] <heLL> SadakatLık

[23:18] <WitCh> hayat ?

[23:18] <heLL> mucadele

[23:18] <WitCh> para ?

[23:18] <heLL> Elinin kiri

[23:19] <WitCh> hüzün ?

[23:19] <heLL> acıı

[23:19] <WitCh> mutluluk ?

[23:19] <heLL> sevinç neşe

[23:19] <WitCh> birazda kumsalchattan soralım 🙂

[23:19] <WitCh> ZaMaN ?

[23:20] <heLL> kanKam kendisi

[23:20] <WitCh> xanax ?

[23:20] <heLL> TaNımam 😀

[23:20] <WitCh> AzraiL ?

[23:20] <heLL> iyyidir Severim

[23:20] <WitCh> BeRRa ?

[23:21] <heLL> abladır kendisi

[23:21] <WitCh> WitCh ? :Pp

[23:21] <heLL> o Bitanedir Cnm dır benim

[23:21] <WitCh> 🙂

[23:21] <WitCh> heLL’mm benim soracaklarım bu kadar

[23:21] <heLL> .)

[23:21] <heLL> tmm cnmmm

[23:21] <WitCh> Senin eklemek istediğin birşeyler varmı canım

[23:22] <heLL> yok cnm  yok 😀

[23:22] <WitCh> peki zaman ayırdığın için teşekkür ederimm 🙂

[23:23] <heLL> ne demek rica ederim Zamanlar Senin olsun

[23:23] <WitCh> 🙂

Tekrar teşekkür ediyorum Hasanımm.. İnşallah güzel ALLAH’ım senin kalbine göre verir herşeyi.. Seni çok seviyorum bitanecik kankamm :)))

 

 

8 Haziran 2011
heLL iLe Ropörtaj için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk

FazLa KiloLara Son Şişkolar için.))

FazLa KiloLara Son Şişkolar için.))

Amerkan kalp vakfı diyeti

Hedef: 3 günde ortalama 3 kilo. Günlük kalori: 900 Kcal İçerdiği vanilyalı dondurma ve fıstık ezmesi ile ünlü Kalp Vakfı diyetinin bu düşük kalorili versiyonu 3 günden fazla sürdürülmemeli. Yağ ve protein oranı yüksek bir diyet. Bu diyetin menüsü

1.GÜN Sabah : Sade kahve/çay, yarım greyfurt, 1 dilim tost ekmeği, 2 çorba kaşığı fıstık ezmesi Öğle : Yarım tabak ton balığı, 1 dilim tost ekmeği, kahve, çay ya da soda Akşam : 2 dilim et, 1 tabak yeşil fasülye, 1 elma, 1 kase vanilyalı dondurma

2.GÜN Sabah : 1 yumurta, yarım muz, 1 dilim tost ekmeği, sade kahve/çay Öğle : 1 tabak lor peyniri, 3 tuzlu kraker Akşam : 2 sosis, 1 tabak brokoli veya karnıbahar, yarım tabak havuç, yarım muz, yarım tabak vanilyalı dondurma

3.GÜN Sabah : 5 tuzlu kraker, 1 dilim çedar peyniri, 1 elma, sade kahve/çay Öğle : 1 katı yumurta, 1 tost ekmeği Akşam : 1 tabak ton balığı, 1 tabak karnıbahar, yarım kavun, yarım vanilyalı dondurma

Amerkan kalp vakfı diyeti-2

Hedef: 1 ayda ortalama 10 kilo
Günlük kalori: 1300 Kcal

10 kilo fazlası olanların yapabileceği bu diyet tüm besin ögelerini içeriyor. Bu diyette erkekler, günlük porsiyonu yüzde 50 artırabilir. 4 haftada 10 kilo vermek mümkün.

Bu diyetin günlük menüleri:

30 GÜN BOYUNCA
Sabah : Çay, kahve (şekersiz), 2 kibrit kutusu peynir, salata, 1 ince dilim ekmek.
Öğle : 3 köfte kadar et veya tavuk veya balık (90 gr.), 1 ince dilim ekmek veya 1 kase çorba, salata, 1 ince dilim ekmek veya 1 adet kaşarlı yağsız tost, çay, kahve (şekersiz)
İkindi : 2 porsiyon meyve veya 2 adet galeta
Akşam : 5-6 yemek kaşığı sebze yemeği, salata, ince bir dilim ekmek
Gece : 2 porsiyon meyve.

Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.

Atkins diyeti

Hedef: Haftada 2 kilo.
Günlük kalori: 1100 Kcal

Yağlı besinlerin serbest olduğu tek diyet. Amerikalı uzman Atkins tarafından geliştirilen bu diyet yağı ve proteini serbest bırakırken şekerli tüm besin maddeleri yasak. Et, balık, yumurta, mayonez ve tüm şarküteri ürünlerini istediğiniz gibi tüketebilirsiniz. Diyetin doymuş yağ ve kolesterol oranının yüksek olması nedeniyle koroner kalp hastalığı açısından risk taşıdığı iddia ediliyor. Bazı iddialara göre egzersiz yapanlar için kesinlikle uygun olmayan bu diyet vücuttan daha fazla kas dokusu ve su kaybedilmesine neden olur.

Atkins diyetinin B grubu vitaminleri, özellikle B1, B6, folik asit ile magnezyum açısından yetersiz olduğu söyleniyor. Bu vitaminleri takviye etmeyi ihmal etmeyin.

Bu diyetin günlük menüleri:

30 GÜN BOYUNCA
Sabah : Beyaz peynir, jambon, domates, salatalık.
Öğle : 1 porsiyon tavuk ya da balık, zeytinyağlı salata.
İkindi : Beyaz peynir, salatalık, yeşillik.
Akşam : 1 porsiyon kırmızı et, tavuk ya da balık, zeytinyağlı salata.

Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.

6 Haziran 2011
FazLa KiloLara Son Şişkolar için.)) için yorumlar kapalı
Okunma
bosluk
sohbet Son Yazılar FriendFeed

Sohbet Girişi

Nickiniz :
Şifreniz :  

Kategoriler


Seo tarafından seohocasi v2 temasısohbetsohbet asdsadasdsadsadasdasdasdsad