Mobil KumSaLChat Androirc Kullanımı Resimli Anlatım


İlk Başta Herkese Selamun aleykum Çoğu Arkadaşlarımız Mobil İle Web Girişi Yapmakta..

Pek Çok Kez Bağlantı Kopması Yaşayan Arkadaşlarımız Oluyor.. Net Donması Yaşıyorlar.

Bunun İçin Androirc Mobil Uygulaması Kullanmak İsteyen Bi Sürü Yorum AlmaktaOluyorum.

Ben Kendime Göre Kullandığım Ve Pek Çok Kez Androirc Uygulaması’nı Kurcaladığım İçin Az Biraz Çözmüş Bulunmaktayım.

Bunun İçin Sizlere Gerekli Ayarları Paylaşacağım.

ilk Başta Google Play Store Den Programımızı Araştırıp Buluyoruz Ve Telefonumuza İndiriyoruz.

Program İndikten Sonra Telefon Ekranın’da Görülen Androirc Simgesine Tıklıyoruz.

_20161002_134553

İkinci Aşamaya Geldiğimizde Program Açılır Açılmaz Karşımıza İlk Çıkan Görüntü ile üst Kısımda Bulunan 3 Nokta Kısmına Geçiyoruz.

_20161002_134817

Üçüncü Ayarımıza Geldiğimiz’de İse Artık Uygulama nın öz Ayarlar Kısmına Geçiyoruz.

_20161002_135153

Ayarlar Kısmına Tıkladığınızda Karşımıza İlk Çıkan Ekran Şöyledir.

_20161002_135436

Orada Mavi Yazı Gösterdiğim Sunucular Kısmına Geçiyoruz,.. Daha Sonra Karşımıza Şöyle bi Ekran Görüntüsü Gelecektir.

_20161002_135818

Siz İlk İndirdiğiniz İçin Burada Yabancı Sunucular Olacaktır Tek Bir Tanesi Hariç Diğer Tüm Sunucuları Silebilirsiniz.

Sunucu Ayarı Ve Sunucu Silmek için Ekranda Gördüğünüz Gibi Yazı Üzerine Bir Kere Tıklamanız Yeterli Olacaktır.

_20161002_140233

Diğer Tüm Sunucuları Sildikten Sonra Tek bir Tanesi İçin Gereken Düzenleme Ayarına Geçebiliriz.

Düzenleme Butonuna Tıkladıktan Sonra Karşımıza Öyle Bi Görüntü Gelecektir.

_20161002_135725

Bu Paylaşım Blog KumSaLchat’ta  Olduğu İçin İsim Kısmı KumSaLchat Olarak Ayarlanır.

İkinci Ayar Kısmına Geldiğimizde İse Ekran’da Göründüğü Gibi Adres Kısmına Geçiyoruz.

_20161002_140857

Adres Kısım Ayarı Çok Kolay Ve Basittir Bana Göre Size Göre Bilemiyorum :))

Adres Kısmın Butonuna Tıkladıktan Sonra Yapacağımız Tek Şey İrc Sunucu İsmini Tam Girmektir. ( İrc.kumsalchat.com)  Olarak.

Aralarında Boşluk Olmadan.

Üçüncü Ayar Kısmına Geldiğimizde İse Port Ayarı Ona Dokunmazıza Gerek Duyulmuyor Zaten İrc Otomatik Olarak Onu Düzenliyor Bazı İrc Sunucularında İse Değişebiliyor Değiştirmek İçin Port olan Kısma Yanı Ekranda Görüldüğü Gibi.

_20161002_141603

Tıklamanız Yeterli Olacaktır.

Dördüncü Kısma Geldiğimizde İse Şifre Eğerki Bir Sunucu da Nick Kaydınız Var İse bu Alanın Doldurulması Zorunludur.

Herzaman Yaptığımız Ayarların Aynısı Bu Kısımda Da  Geçerli Şifre üzerine Tıkayıp Sunucuda Kayıtlı Olan Nickimizin Şifresini Bu Alana Yazıyoruz.

_20161002_142031

Ekranda Gördüğünüz Gibi.

Beşinci Ayarımıza Geldiğimiz’de İse Takma İsim Yani İrc Sunucusunda Kullandığınız Nick.

Bu Ayarda Diğer Ayarlar Gibi Aynıdır Takma İsim Butonuna Tıkladıktan Sonra İrc Sunucusunda Kullandığınız Nick’i Yazıp Kaydet Yapıyoruz. Ekranda Gösterilmiştir.

_20161002_142435

Alternatif Burda Alternatif Yedek Nickin Kullanımı Dır.

Diyelim ki İrcte’siniz  Ve Birden Şebekiniz Kesildi Tekrardan Hemen bağlanmak İstiyorum İlk Nickiniz İrc Sunucusunda Asılı olarak Kalır Ve Hemen Yedek Nickiniz Devreye Girer Peki bu Yedek Nick Ne işe Yarar Bazen Bir  İrc te Bir operatörsünüz  veya Bir Admin siniz Saldırı Anında İşinize Çok Yarayacak’tır. Sizin ilk Nickiniz ile Aynı Yetki Sahibinde Olur  (/ns Group İlk Nickiniz Ve şifreniz) Komutu ile İlk Nickinize Uygulayın.

Not: Yedek Nickinize Şifre Uygulamaya Gerek Yoktur Ama isteyen Uygulaya Bilir.

_20161002_144458

Ve İdent Kısmına Geldiğimizde İse İsteyen Ekleyebilir İsteyen Eklemeyebilir Zorunlu Bir Alan Değildir.

Ben KumSaLchat Olarak Eklemişim.

İlk Açtığınızda Androirc Olarak Görünür.

_20161002_144849

Ve Gelelim Çoğu Androirc Kullanıcıların  En çok Şikayet Ettiği Konuya Karakter Kümesi Ayarı Aslında çok Kolay Bi Ayarı Vardir.

Ekranda Gördüğünüz Gibi.

_20161002_145107

Türkçe Karakter sorunu İçin İSO-8859-9 Yazını Bulup Onu İşaretliyoruz. İşaretledikten Sonra Kendi kendine Kaydeder Zaten.

 

Ve Benim Son Olarak Kullandığım Bi Ayar Kısmına Geçiyoruz.

_20161002_145551

Özel İrc Komutları Ayarı Admin olan Arkadaşlarımız A Çok Yarayacak’tır Pek Çok Kişiniz Bu Ayarı Bilmez Burada Oper Admin Otomatik Bağlanma  İrc Kanallarına Otomatik Girme Kanala Girer Girmez Selam Verme Opers Otomatik Tanıt Mesajı Atma Burası tek Adminler İçin Önemlidir Kullanımı Nasıl Diye Sorarsanız Çok Kolaydır Benim İçin Artık Alıştım ya Ondan Dolayı Gerek Kod Kullanımını Açıklıyorum.

Oper Otomatik Girmesi için: /Oper Nickiniz Ve şifreniz.

Opers Kanalında Sizi Admin olarak Tanınması için: /msg #Opers !x

Sohbet Kanalına Girer Girmez Selam Ataması için: /msg #sohbet Selamun aleykum

Ve Son olarak ta Kanallara Giriş Yapmanız İçin Bunları Yapmasanız sadece Oper bölümüne Giriş yaparsınız Bunlar Gerekli

/join #sohbet

/Join #yarisma

/Join #duryolcu

/Join #askoyun

/Join #oyun

/Join #eglence

/Join #kelime

/Join #islamioyun

/Join #radyo

/Join #askcafe

/Join #chatop

/Join #op

Sethost Değiştirmek İsteyen Adminler

/Sethost Admin

Olarak  Yapabilir ler.

 

 

 

Not: Bu Paylaşım Alıntı Değildir Telefondan Bu Paylaşımı Ancak Bu Kadar Analata bildim İnşallah İşinize Yarar Bi Paylaşım Olmuştur..

Ben KumSaLchat.Com Services Admin SEVGI_DUVARI Saygılarımla…..

 

 

 

 

 

 

Mobil KumSaLChat Androirc Kullanımı Resimli Anlatım ile Benzer Yazılar:

2 Ekim 2016 Saat : 12:16

“Mobil KumSaLChat Androirc Kullanımı Resimli Anlatım” için 2 Yorum

  1. CADI dedi ki:

    SEVGI_DUVARI emeğine saqlık bende denicem programı 😀

  2. SEVGI_DUVARI dedi ki:

    CADI denemeni Tavsiye Ederim 🙂 🙂 rica ederim 🙂

sohbet Son Yazılar FriendFeed

Sohbet Girişi

Nickiniz :
Şifreniz :  

Kategoriler


Seo tarafından seohocasi v2 temasısohbetsohbet asdsadasdsadsadasdasdasdsad