En Guzel Aşk SMS Mesajlari

Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum

» Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!

» Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş… yok be aşkım asıl ölmek “sensizlikmiş”  http://askhikayeleri.ufoss.com/

» Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu….

» Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

» Vaktinden önce çiçek açmaz rüzgara kelepçe vurulmaz. Bende sen bitmedikçe veya bende ben ölmedikçe sana olan bu sevgim bitmez. http://askhikayeleri.ufoss.com/

» Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam

» Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi

» Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim

» Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz

» Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil

» Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.

» Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.

» Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim.Seni benden ayrıdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim http://askhikayeleri.ufoss.com/

» Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler.Boynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.

» Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsanda eski günleri.Adımı arasıra an yeter.

» An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? ınsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.

» Önceleri hasreti hiç tatmadım .Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım.Zor geldi ayrılık alışamadım.

» Hep kalanlara gidenleri kattım.Bir gün yerine geçemediler.O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.

» Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere…

» Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı

» Adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

» Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.

» Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

» Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.

» Hayat hiçbir insan için ağlamaya değmez. Zaten ağlamaya değen insan hiçbir zaman ağlatmaz. Sen yine de ağlamak istiyorsan başını dik tut. Göz yaşların ağlatan kadar alçalmasın.

» Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne birtanem.

» Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanır yetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.

» Uçurumdan düşerken tutunduğum dal olsan ölmekten değil seni kırmaktan korkarım ki.Tutunduğum dalsın.Beni affet.

» Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.

» Unutmaya beş kala gözlerini ve sana dair ne varsa bitmeye yakın işte bugün ben her şeyimi sende bıraktım sırf aşkımı aldım elinden onu da kaybettim. HÜKÜMSÜZDÜR

» Her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam

» Seni uçsuz bucaksız bir okyanusta doğan güneşte,geceleyin parlayan ayda ve denizlerin o mavisinde buldum.Ancak gece doğabilecek bir güneşte kaybedebilirim.

» Sana gitme diyemedim; Gözlerim gözlerinde kaldı. Susuz büyürmü hiç çiçek; Su sende çiçek bende kaldı.

10 Nisan 2019 Saat : 8:28
Okunma
Lya
devamını oku

Herşey hayal gibi geliyor

Herşey hayal gibi geliyor diyordun hatırladınmı? Ne güzeldi ogünler, bi başkaydın, bi başkaydık…
Çok şeyi seninle öğrendim ilklerimi seninle yaşadım…
En büyük günahım sevmek derlerdide anlamazdım.. Haklılarmış ben en çok seni severken günah işledim, bi haber alabilirim, bikez daha görebilirim umuduyla onca günah işledim…
Bilirsin, çocuk gibi görürdüm seni okadar masumdun benim için Nerden bilebilirdimki beni sevdiğini söyleyip yeminler ederken hayatında başkalarınında olduğunu, sapık supuk adamları karşıma çıkarıpta çok iyi biri diyerek bana kakalamaya çalıştığını, nişanlandığın halde değişen bişey yok aynen devam ediyor deyişlerin… Sahi sen ne zaman 28 yaşına geldinde evlendin Ayhan…

28 yaşına kadar evlenmeyeceğim derdin ya hep, fabrikada çalışan kızlardan hayır gelmeyeceğini söyleyen sen nasıl olduda ordan biriyle evlendin? Herşeyi bi kenara bırakta yeniden nasıl sevebildin Ayhanım… Yeninden kalbin nasıl çarptı…
Ben aşk denilen heyecanı senden sonra kimseyle yaşayamadım, Sen nasıl yaptın…

Sana ulaşamadığımda ulaşana kadar dua ederdim tek duam sendin benim seninle yeniden kavuşmayı bırak yeniden sesini duyabilmeyi isterdim hep…
Tek korkum buydu sevdiğim adamı birdaha göremeyecek olmam Başkasına ait olduğunu öğrenmiş olmam… Aklıma geldiğinde kafayı yerdim bak bütün korkularımı yaşattın bana… Herkez seni soruyor ismini ağızlarına almalarını yasakladım..
Çok canım yanıyor senin adını söylediklerinde Hepsi biyana en çokta annemle konuşurken zoruma gidiyor 1 sene önce aldığım gömleği sana hala veremediğimi söylediğinde, oğlan seni oynatmış kızım unut onu dediğinde… Evlensede umudunu kessen ondan dediğinde…
Ben senin için herşeyi yapardım, herşeyi göze alabilirdim Seni ne çok sevdim ben unutamıyorum işte bi türlü Sen sensizliği yaşadınmıda habersizce gittin benden ‘Gidiyorum’ bile diyemeyecek kadar değersizmiydim senin için…
Nişanladığını ve evlendiğini öğrendiğimde senden duymak istedim sen söyleyene kadarda sana sormayı istemedim birdaha sesini duyamam diye… Beddua etmiyorum sana Herşeyin hayırlısı, demekki ikimiz içinde hayırlısı buymuş ama Şunuda iyi biliyorumki Yaradan bana yaşattıklarını sana yaşatmadan öldürmez…
Ama umarım yaşamazsın bunu ben annem sayesinde ayaktayım onun sayesinde dimdik durabiliyorum neler yaşattığını nerden bilebilirsinki?4dk konuştuğumuzda deli olurdum evin içinde çığlık çığlığa koşardım uzun zaman sonra bukadar uzun konuştuk diye fark edersen genelde 56sn 55sn…
Herşey hayal gibi geliyo diyodunya keşke öyle kalsayd

10 Nisan 2019 Saat : 8:25
Okunma
Lya
devamını oku

Bir aşk hikayesi

Biriyle tanıştım geçen sene bu zamanlar.. Herşeyden sıkılmaya başladığım, hiç bir şeyden tat almadığım hayatımın zor dönemlerinden birinde… sonradan anladım ki, onun en kötü günlerinde çıkmışım karşısına ben de… Ben yağmur olup akarken sağnak sağnak, o toprak olup taşıdı beni üzerinde… Böyle başladı bir aşk hikayesi, aslında tamamen vesilelerle…

Önce yazıştık saatlerce… çok da kolay olmadı beni hayatına alması… üç ayın bir ayı bu ikna çabaları ile dolu yazışmalarla geçti.. bütün ısrarlarına rağmen telefonumu vermedim… ama o pes etmedi, yazmaya devam etti, yazdı, yazdı.. her gün saatlerce, sayfalarca… Ta ki ben bir gün onu bana verdiği cep telefonundan arayıp “süprizzzz” diyene kadar… Ve sesimi duyduğu o an ki şaşkınlıkla karışık sevincini hala unutamam… Benim için çok özel anlardan biridir bu…

Ve böyle başladı bizim aşk hikayemiz… Çok güzel, muhteşem bir üç ay geçirdik beraber… Her hafta sonu buluştuk… Yaşlarımız genç sayılmadığı halde, her buluşmamızda liseli gençlerin yaşadıkları heyecanı yaşadık biz de… ellerimiz tutuştuğunda, bir simit sarayında oturup çayımızı her yudumladığımızda mutluluktan uçtuk adeta.. Her sohbetimizden keyif aldık, saatlerce konuştuk, saatlerce dinledik birbirimizi… Hiç sıkılmadan..

Her sabah işe gelir gelmez ilk önce birbirimizi aradık… Sesimizi duyarak başladık güne, iyi geceler dilekleriyle kapadık hep gözlerimizi geceye…

Dolu dolu geçen üç ay… Akıllara zarar…

Hayat hesapla kitapla yaşanmıyor ne varki… Bir şeyler oldu… Onun hayatında, dolayısıyla da bizim hayatımızda şartlarımız değişti.. Bocaladım, o dolu dolu geçirdiğimiz üç aydan sonra haftada bir kez iki saate ziplenmiş görüşmelere alışmaya çalışırken gerçekten çok bocaladım… tepe taklak da oldu kimi zaman düşüncelerim… umutsuzluk, hayal kırıklıkları da yaşadım.. Sonu hiç gelmeyecek sandığım gel-gitlerim de oldu benim…

Herşeye, tüm çalkantılara rağmen bir yılımızı doldurduk nerdeyse… Fakat geldiğimiz noktada gerek bizim için değişen hayat şartları, gerekse kendi hayatlarımızdaki zorluklar nedeniyle yıprandık… birbirimizi de yıprattık, ilişkimizi de..

Bir ilişki, doyasıya görüşemeden sadece sanal iletişimlerle ve zipleştirilerek bir iki saate sıkıştırılmış sohbetlerle ne kadar sağlıklı yürütülebilirse, o kadar yürüttük biz de…

Gereksiz inatlaşmalar, sebepsiz savunmalar, kime ve nelere değer verdiğimiz… kim ve ne için kimleri üzdüğümüz.. Bunları düşünmek istemedik… Sevgi ve samimiyete dayanarak istenilen küçük şeyleri yaparak karşımızdakini mutlu etmektense, inadına yapmayarak kırmayı tercih ettik… Gereksiz yere direttik…

Çok şey kattı bu insan benim hayatıma… Kendi değerimin farkındalığını sağlamak adına… Benim de kendimde hoşuma gitmeyen bir takım kişisel özelliklerimi değiştirebilmem adına… Çok emeği var, göstermiş olduğu sabır ve hoşgörü var… Herşeyin özünde iyi niyeti var…

Ben sevdiğimi daha çok görebilmek, en azından hafta sonu bir tam gün onunla vakit geçirebilmek, zaman zaman yanında uyuyabilmek ve güne onunla uyanabilmek istiyorum.. ona bir sabah kahvaltı ya da bir akşam yemek hazırlayabilmek, hazıladığım yemekleri güzel bir müzik eşliğinde sohbetle harmanlayarak beraber yiyebilmek, belki yatakta onunla yastık savaşı yapmak, bazen hiç konuşmadan da olsa onun dizlerine başımı koyup öylece yatabilmek… Ben sevdiğime doyabilmek istiyorum…

Buradan bu yazı vesilsiyle o insana da seslenmek istiyorum,

Eğer ben bunların en azından bir iki tanesini senle yapabiliyor olsaydım, gereksiz ayrıntılara takılıp seni de kendimi de üzmezdim emin ol… İnsan sevildiğini sadece duymak ya da bilmek değil, aynı zamanda hissetmek de istiyor. Sevgiyi yaşamak istiyor…

Hayat kimseye adil değil, biliyorum.. Çok zor hayat şartlarında ayakta kalmaya çalışırken ve Allahımın sabır sınavını vermeye çabalarken diğer yandan bu isteklerimi düşünüyorum da…

Acaba ben gerçekten çok şey mi istiyorum sevdiğimden… ya da olması mümkün olmayan şeyler midir istediklerim…

Şimdi ne mi olacak…

Bunu size sormak isterim,

Sizce ne olmalı bu aşk hikayesinin sonu?

10 Nisan 2019 Saat : 8:19
Okunma
Lya
devamını oku

İnternetten Aşk Olur Mu

Sene 2013..
Ağustos ayındayız , facebook’ta boş boş bakınıyordum ne var ne yok diye. Sonra bana bir istek geldi. Kızın fotoğraflarına felan baktım ne biliyim içim bi kıpır kıpır oldu. Fotoğraflarının hepsini beğendim oda benimkini beğendi ve “Teşekkürler” yazarak konuşmayı başlattım. Öyle öyle çok samimi olduk , fikirlerimiz ve düşüncelerimiz adeta aynıydı ve çok iyi anlaşıyorduk.
8 eylül 0:44 de internet üzerinden çıkma teklifi ettim. Ama sanki yanımdaymış gibi hissediyordum.
Ben konuştukça , onun bana olan sevgisini , aşkını gördükçe kıza çok bağlandım oda bana çok bağlanmıştı. Herşey o kadar güzeldi ki.. Valla yüz yüze olsak bu kadar mutlu olur muyduk bilmiyorum ) Hayaller kuruyoduk , beni telefondan arıyodu , uyuya kalana kadar konuşurduk. Kim uyuya kalırsa sabah onu uzun mesajlar bekliyordu O uyuya kalınca uzun uzun mesajlar atardım sabah mutlu olsun diye , geleceğe dair hayaller kurardım

Fakat sevdiğim kızın babası o çok küçükken ölmüştü.
Bana bir gün bu olayı anlattı ve seni babam yerine koydum dedi. Ama kız babasını çok ama çok seviyordu şimdi bana öyle deyince ne biliyim o duygu anlatılmaz ya çok mutlu oldum ve kızı 5 seviyosam 10 sevdim bi o kadarda sahiplendim. Böyle böyle tam 1 sene geçti. Fakat inanır mısınız hiç buluşmadık. Babası öldüğü için halasıgilde kalıyordu ve hani ona layık bir şekilde yaşıyodu. Neyse çok mutlu günlerimiz geçti. Herşey çok yerindeydi kıskançlıktır ne biliyim güvendir aşktır sevgidir hepsini öyle güzel yaşattık ki birbirimize..İlk defa bır kızı anneme anlattım Oda kendi annesine anlatmıştı onun annesiyle de konuşuyorduk ara sıra

Bir gün soğuk konuşmaya başladı..
Dedim noluyoruz? Kaç gündür böylesin ne oldu?
Bana “Babam ölmeden önce benim hiç bir erkekle beraber olmamı istememiş.Çok üzgünüm. Hakkını helal et” diyerek ayrılmak istediğini söyledi. Bende ne diyim? Konu başka birşey değil ki itiraz edeyim. Canından çok sevdiği babası..Tamam dedim canım ne kadarda yansa o mutlu olsun onun içi rahat olsun diye tamam dedim..

Aradan 2 hafta geçti..
Kız tekrardan facebook’a dönmüştü.(Birlikte olduğumuz zamanlar dondurmuştuk.)
Ve 4 erkekle samimice fotoğraf çekinmişti. 1 Ay sonrada bir çocukla çıkmaya başlamıştı. Bunu gören ben tabi kafayı yedim aradım aradım cevap vermedi en sonda neyse diyerek boşverdim.
Erkekler ağlamaz , erkekler acı çekmez şeylerine tepki olarak doğmuşum lan sanki. O günden sonra tükendim resmen.
En son çareyi ForumTR ‘ de “Aşk doktorunuz” kısmında buldum.
Tüm yaşanmış aşk hikayelerini okudum ve ayrılık için insanların önerisini uyguladım.
Ve ben…

Woman receiving roses online

O yeni sevgilisiyle çıkmaya başladı ama ben dik durdum.
Onu unutmak için , acımı dindirmek için asla biriyle çıkıpta duygularıyla oynamak istemedim. O gün bugündür zaten doğru dürüst birisiyle çıkmadım.Allah’a şükürler olsun ki o günleri atlattım. Ama herşeyi o kızla öğrendim. Aşkı , sevgiyi , acıyı , kederi , güveni , İhaneti onunla öğrendim

10 Nisan 2019 Saat : 8:04
Okunma
Lya
devamını oku
sohbet Son Yazılar FriendFeed

Sohbet Girişi

Nickiniz :
Şifreniz :  

Kumsal Yazılar

Kategoriler


Seo tarafından seohocasi v2 temasısohbetsohbet asdsadasdsadsadasdasdasdsad